W naszej szkole możliwe jest uzyskanie dokumentu elektronicznego – mLegitymacja.
Dokument elektroniczny – mLegitymacja szkolna ma taką samą funkcję i moc prawną, jak legitymacja wydana w wersji papierowej lub w postaci plastikowej karty (e-legitymacji). Warunkiem wydania jest posiadanie legitymacji w wersji fizycznej (papierowej). Za pomocą usługi mLegitymacja szkolna można:
- potwierdzić, że jest się uczniem danej szkoły,
- skorzystać z ulg i zwolnień, które przysługują po okazaniu legitymacji.
Dzięki mLegitymacji można zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. To tradycyjna legitymacja szkolna, ale wyświetlana na ekranie telefonu. Wydanie i anulowanie mLegitymacji jest bezpłatne!
W celu uzyskania mLegitymacji należy:
- pobrać wniosek ze strony internetowej szkoły (wniosek do pobrania), wypełnić (rodzic/opiekun ) i dostarczyć do sekretariatu,
- wysłać zdjęcie w wersji elektronicznej na adres: zsp@zspskorzec.pl (aktualne zdjęcie spełniające wymogi zdjęcia dokumentowego w formacie JPG lub JPEG o rozmiarze max. 5MB i wymiarach minimum 500×600 px). Więcej informacji o zasadach prawidłowego zdjęcia do dokumentów.
- zainstalować na urządzeniu mobilnym aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub App Store,
- odebrać z sekretariatu szkoły kod QR oraz kod aktywacyjny do aplikacji mObywatel (odbiór potwierdzić datą i podpisem w dokumentacji),
- w usłudze Legitymacja szkolna zeskanować otrzymany kod QR oraz wpisać kod aktywacyjny mLegitymacji.